onsdag 18 november 2009

Kommer inte på nån bra rubrik

Idag har jag klarat av en surdeg som legat sen i början på september, känns så så bra. Dessutom blev vi bjudna på glögg och pepperkakor på fikat, vilken bra uppstart på min härliga väg till julen.
Idag hoppas jag på att kuddarna blir klara och att gardinen till spiketältet blir klar. Jag älskar att sy men det blir alldeles för sällan
så vi får se hur det går att sy i dragkedja om det inte funkar så får jag utnyttja en livlina min svärmis hon kan det mesta.
Har lånat en bok från Lättis, Den som inte tar bort luddet ska dö av Davit Batra. Det är märkligt hur människor (aldrig jag inte)
kan irriteras sig över saker och skriva diverse lappar.
argalappen.com är en hemsida i samma tema.

Kuddarna blev klara men tråd till gardinerna måste inhandlas i morgon.
Kram på er

Inga kommentarer: