måndag 6 april 2009

Örebro/Arboga

Tjenare, nu så är vi hemma igen efter Örebroresan. Vilken härlig helg med min faster o farbror och kusiner.
Vårt lag hade en himla otur i cupen och var såååå nära…….
Annars innehöll lördagen en del shopping. Lager 157 och Stadium har nån outlet så där blev det två träningslinnen och ett par byxor. Jacka till Håkan och byxor till Nea.
Söndagen var kalasdag. Felicia fyllde 3 år!!! En god lunch som Håkan vill att jag skaffar recept till Sen var det päronglass med kolasås ( eller var det tvärtom?)
Mumsigt värre!!
Även Arboga lunchen hoppas jag att få recept på.
Natten mot söndagen gick larmet i vårt hus!!! Då kändes det inte roligt att vara så långt hemifrån!! Som tur var så har vi våra vakter hemma som kollade av huset och som tur var (igen) så måste det ha varit ett falsklarm.

I dag har jag köpt en crosstrainer som inte ska bli nån klädhängare.


20 ÅR


Idag firar vi, det är 20 år jubileum, tänk att tiden gått så fort Håkan, den lyckligaste tiden i mitt liv. Tack för att du finns och jag hoppas vi fortsätter ha det så här bra ihop

Kramis Mallan

Inga kommentarer: