lördag 25 april 2009

En bra dag

Handlade kläder idag, lite mer är vad jag skulle med definitivt vad jag behövde. Linnen och blusar (eller heter det top?) ett par skor och ett 5 pack strumpor blev det, fel säsong för strumpor men jag vet att vi har en strumptjuv hemma så det är bara att fylla på.

Har haft en härlig eftermiddag med Lättis, vill ni veta vart så fråga henne för jag vet inte vad det heter.

Så här blev min middag:
Så trist att äta själv... Det blet potsallad och rostbiff.








Fast jag kan tänka mig att ni hellre sett bilder på mina nya kläder, haha

Fick hjälp att kratta idag tack N & T för det.

Är ganska trött somnade inte förrän 2 inatt och vaknade 5. Att det ska vara så svårt att sova utan Håcke!!

Kram Mallan

1 kommentar:

Gunilla sa...

Hej!
Är hemma i Arboga. Cornelia sove ute i vagnen och Felicia hjälper mamma att klippa en buske. Det har även krattats, satts blommor och såtts frön. Vårpyssel helt enkelt. Hoppas du har en mysig helg! Förresten har jag samma problem som du...är Mattias borta blir det inte många timmars sömn. Skumt det där!
KRAM