torsdag 23 april 2009

Blandat bandat

Hejsan på er!!
Efter påpekan så erkänner jag det var längesedan jag uppdaterade här;)
På plusidan:
Crosstraining varje morgon 15 min
måndag - kontidition och styrke pass
onsdag - spinning
torsdag - body pump

Men som den kalorimagnet jag nu är så händer det inget roligt viktmässigt.

I helgen ska jag sova, kratta, sitta vid datorn hur länge jag vill, tvätta, gå på stan (fika om det finns nån som vill)
Blir lite ensam i helgen, Håkan o Elin är på Buster cup o Nea är på sitt håll men hundarna får bli kvar med mig här hemma.

Har startat min karriär på blocket, har sålt badkar och studsmatta och hoppas att bli av med moppen snart. Kanske glider jag över till Traderaträsket som några av mina vänner.

Fortsätter att så frön, vilka ska jag berätta mer om sen.

Bamsekramar till alla
//Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är! Blir lika impad varje gång jag ser att någon tagit tag i träning! Kram på dig!