tisdag 17 februari 2009

Vilken sorts blogg har jag då?

Funderar över vilken sorts blogg jag har, en del visar dagens outfit, andra vad det äter, på sina barn eller bara bilder över huvudtaget. Jag får fundera lite.


Vi pratade på jobbet om varför man bloggar, jag bara fick för mig att börja, men visst undrar jag vem som kan vara intresserad av mitt liv. Men det är i alla fall kul att följa släktingar och kompisar som man inte har så nära till hands under vardagen.


På alla hjärtan dag åt vi planka och nått rödvin som hette nåt med Valentin och det var inte nåt speciellt med det, så det köper jag inte igen.





Sen en bild på vår elaka fisk, kan inte ha nån annan firre i akvariet.






Kramis Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm.. Hur ska jag tolka det här? 'Kul att följa släktingar och kompisar som man inte har så nära till hands under vardagen'.
1) Jag var ju med idag och pratade om varför man bloggar. Såg inte du mig?
2) Jag tycker att vi träffas flera gånger per dag eller är det för lite? Bäst att flytta in i ditt rum nu omedelbart tror jag. Ska prata med chefen...

Det är ju underbart att läsa din blogg! Du behöver inte ha ett särskilt tema för den. Skriv vad du vill, det är det som gör den speciell.

Sen undrar jag om den elaka fisken är med i plankan ni åt på alla hjärtans dag. Fick nästan den känslan...

Kram!