lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Kan inte bestämma mig om jag mår bra eller inte, är glad eller ledsen.

Hur som helst har jag precis varit ut med hundarna och det är kallt, kallt.
Det luktar som när jag var liten och och var hos min farmor och farfar, vi åkte till Brunnmyra
och åkte skidor, eldade i öppna spisen så att kök och v.rum blev varmt och grillade falukorvsbitar, visst är det konstigt vad lukter kan sätt igång, mysigt men jag kan längta så grymt efter dem, ibland vill jag ringa men så minns jag att de har varit borta i många år nu.

I morrn ska jag till Borås med jobbet, med flyg, spännande för mig, jag har ju ingen flygvana direkt :)

Ha en bra alla hjärtans dag.

Kram Mallan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hoppas att idag är en bra dag! Du får ju flyga iallafall.
Jag tänker på mormor ibland. och så tänker jag att jag skulle vilja att hon visste hur det blev. Att jag har en bra man, två fina flickor och har det bra. Morfar tänker jag på mer sällan. Jag minns inte honom lika bra tyvärr. Felicia heter Anna i andra namn. Efter mormor. Och Cornelia heter Elna efter mormors mamma. Så nåt bär de med sig från dem iallafall.

Skulle ni neråt på innebandy snart eller? Mamma pratade om det.

Ha det bra i Borås!