onsdag 28 januari 2009

Plötsligt mår jag illa oxå

Jag har haft ont i halsen de senaste dagarna.
I morse fick jag sjukanmäla yngsta dottern för hon ringde och sa att hon var förkyld
och det var hon ordentligt jag kände knappt igen henne på rösten.

Nu när jag ringde hem nyss hade hon precis spytt :(
I samma sekund som hon säger det så mår jag oxå illa.

Varför är det alltid så?
Det är lika om nån pratar om löss så kliar det plötsligt överallt?

Men nu så har jag bestämt mig för att hon bara är förkylt, vill inte tänka på åt annat.

//Mallan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaaaaa - PSYKISKT.
Helt klart. Löss o magsjuka framkallar kliande och må illa känslor... USCH !!

Hoppas hon kryar på sig innan du hinner hem.

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du inte blir smittad! Och att du kryar på dig från halsonten. Sååå tråkigt att vara sjuk.