tisdag 20 januari 2009

Grattis!!!!

Min älskling fyller 45 år!! Hip hurra!Klev upp samtidigt som H i morse för att få skjuts till jobbet, klockan ringde 05:00
Jag gör mig i ordning och H kliver upp 05:15 jag har två ryggsäckar som ska med till jobbet
Så jag går i förväg ner till garaget för att packa bilen, men garaget är TOMT!
Var är bilen?????? Kollar uppfarten och ingen bil där heller? In till H och frågar var bilen är.
Han tittar på mig och tror att jag skämtar, ner till garaget igen och bilen är fortfarande borta!!
Bägge har bilnycklarna kvar och ni vet tankeverksamheten är inte bra så tidigt....

Så vi spolar tillbaks bandet och funderar vad vi gjorde igår. H hämtade mig på jobbet och släppte av mig åkte och handlade och GICK sedan hem....... Bilen är kvar på affären :)

Nåja ett gott skratt och vi är glada att bilen inte var stulen.

Och idag var det Body Combat på lunchen. Svettigt

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA! det måste vara åldern.

Hälsa H grattis så ses vi på lrödag !!