söndag 23 januari 2011

Komma ikapp

En lugn myshelg blir det. Håkan är förkyld och sitter mest i soffan och pustar.

Eller en komma ikapp helg kanske man ska kalla det.

Jag har tvättat ikapp, fast jag vet att tvättkorgen inte kommer att vara tom länge...
Ner på stan och kollade efter kläder, det blev ett magert resultat, ett par jeans bara.
Småplock av en massa grejor som bara ligger framme för att ingen orkar lägga saker på sin plats.
Kamma hundarna och dammsuga idag, Dixie lossar så otroligt mycket hår, hon släpper stora tussar.
Ska kolla igenom hur det ser ut på jobbfronten med, ifall det finns nåt nytt att söka

Om jag har tid, lust och ork åker jag även till Valbo en sväng.

Solen skiner och jag hör fåglarna kvittra, ja det känns upplyftande.


Ha det så bra därute.
Kramis

Inga kommentarer: