måndag 1 november 2010

Nu närmar det sig

1 vecka kvar sen så.....

Helgen bjöd på både det en och det andra, tjejerna var på partaj och kläder försvann men kom tillbaka tack och lov.
Jag var på re-union-fest, kollade bilder från unionen kryssningen som vi åkte på, god mat mycket skratt och dans.

Sen så har jag gjort det!!! jag har bokat in en hotellvistelse åt mig och Håkan, det ska bli en överraskning så jag kan inte tala om vart vi ska styra kosan, Håkan säger att han vet vad jag har planerat så vi får väl se, ja ja det blir nog skoj ändå.

Kramis

1 kommentar:

Gunilla sa...

Härligt med hotell!! Det är väl vad jag drömmer om just nu. Eller iallafall bara få sova. Vintertid är inte så bra för oss för nu vaknar Felicia 4.30 på morgonen oavsett när hon lägger sig, men tids nog ändrar det väl sig.

Och städtipset anammar jag direkt! :0)

Kram!