tisdag 3 augusti 2010

Dixie

Ja hur skulle du känna det?
Blir lämnat på ett hemskt ställe, få en spruta vakna upp å sen ha en jävla tratt runt huvudet och ont i magen när du ska sova och inte fatta varför, måste säga att hon är så go Dixie lugn och inget gnäll bara en massa stuffande in i väggarna.
Men dagtid när vi är vaken så behöver hon inte ha tratten.

Första natten var lite hej å hå.

Dixie mådde bra men det var ovant med tratten när hon skulle sova, hon kunde inte hoppa upp i sängen själv ( ja hon brukar sova där...) Jag sa till Håkan att jag tar fram en madrass och sover på golvet i Nea's rum så kan hon ligga bredvid där, men då blev det ju så mycket plats hos Håkan så då tog han upp henne där.

Efter en liten stund kom Dixie in till mig och gosade sen måste jag ha somnat vid 12 tiden, när klockan ringde vid kl 4 så låg Dixie i Nea's säng, så Håcke fick ligga själv och ha det bra i stora dubbelsängen….
Nä jag var inte pigg vid 4 i morse :) men det vara bara upp å hoppa och in i duschen för att pallra sig till Borås.

Inga kommentarer: