fredag 9 april 2010

Ja det är våren

Gjorde lite manlig shopping i går.
Fast det var inte min förtjänst….

Den yngre generationen var med på affären, gick direkt fram till en skitsnygg vårjacka och hämtade
en matchande scarvs till och på 5 minuter hade jag handlat klart…….

Men jag tycker det var lite dyrt… 700 + 100 kr…..

Men jag är såå nöjd i alla fal.

Å i morse var det 4.5 plusgrader ute när jag cyklade till jobbet!! Härligt!!
Att det kom några få regndroppar gör ingenting, bara snön försvinner snart.

I helgen blir det till att greja lite hemma, lite utrensning och en tur till återvinningen.

Måste ta tag idet här med matlistor, har varit så slö slapp och likgiltig med det.

Damma och putsa förnster vore väl också nåt att ta tag i.

När jag fyller år önskar jag mig en tatuering, jag skulle vilja tatuera in Linnea och Elin

Samt att jag idag insåg att jag även önskar mig en sminkkurs, för jag kan då inte sminka mig

1 kommentar:

Lättis sa...

Kan man få se en bild på det manliga inköpet ?
Eller så får jag försöka att hålla mig tills jag kommer till jobbet imorgon och kan spana in den....