söndag 28 februari 2010

intet är som det synes vara

Min yngsta fyllde 17 igår och min äldsta fyller 19 på fredag vart tog åren vägen?

Idag har vi haft kalas hela dagen och avlutade med kinamat, en mysdag med andra ord.

Vi har varit så duktiga och skottat av snö på taket, fast Håkan är ju den som slitit mest, jag försökte men gled bara hela tiden, så jag fick hålla koll på säkerhetslinan¨.

Det är ju sjukt med snö uten och det verkar kunna snöa hur mycket som helst!
Nu hojtar Håkan om att det ska komma ännu mera snö.

Min dator då? Den har varit på reparation i två vecor nu, lär väl ringa dit i morrn och muttra lite

Har hunnit med att vara i Borås några dagar och jobbat, riktigt kul, synd att det ligger så långt bort annars hade jag sökt jobb där direkt.

Kram på er.

Ps, rubriken syftar på nåt helt annat än inlägget

Inga kommentarer: