torsdag 17 september 2009

Inte mycket drag i den här bloggen inte

Men det har varit fullt ös IRL.
Unionenkryssning, fullt ös men inte medvetslös. Partybroms som jag är så går jag och lägger mig först..... kl 03.00, partypinglorna jag åkte med droppade in vid halv 5 snåret. Men alla var uppe och åt frulle kl 8 i alla fall. Men som nån sa, det som händer på båten stannar på båten :)
Massor av skratt men inga skandaler. Jessica och jag hade inte "singelhytten" gifta kvinns som vi är, men det var lugnt hos oss, mest pga att vi inte var där utan studsade omkring på discot. Men det var likadant i Anki och Lailas hytt, bara en massa studsande på dansgolvet. Anki kom även tvåa i danstävlingen GRATTIS!! hon vann en flarra champagne. Jag hade som tur var min personlige shopper med mig, för jag handlade ölplattor, vindunkar, doolies och whisky bara för att inse att jag inte hade lagom stor resväska. Så det blev Jessica som fick bära.

Bio med brudarna igår, The ugly truth, så himla rolig, gud vad jag skrattade. Vet inte om Anna vill sitta bredvid mig nåt mer, jag dunkade till henne hela tiden.

Däremellan så har jag och Håcke legat förkylda, i alla fall jag för han var döende men har nu återhämtat sig.

Till helgen blir det grönan för ungarna och trädgården för oss.

Kram kram

Inga kommentarer: