tisdag 5 maj 2009

Inte ens en vecka

har vi haft nybilen men idag så var det dags att skölja av den igen!!!!
Några bilder från i helgen.















Kan ju skymta Audin på nån bild.
Annars händer inget spännande just nu mer än att denna vecka är otroligt stressig.
By the way, fy vad tånaglar växer, jag gillar inte att klippa dem, jag vet inte hur jag ska göra
jag menar man är ju stel som ett kylskåp numera och att försöka knöla ihop sig så att man når tån i badrummet är inte lätt.
Och jag som börjar bli så vältränad har fått ont i knä, har konsulterat mina kollegor som inte bara är mammor utan även idrottsläkare ;) Min diagnos är slatterknä, så ett slatterband inhandlades idag, hoppas det hjälper. Men håller i min träning crosstraining varje dag
och i måndags - kondition/styrka, tisdags - body combat, i morrn - RPM.
Kramis Mallan

Inga kommentarer: